بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


توقف استقلال مقابل داماش در ديداري تدارکاتي

http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png

ديدار تدارکاتي تيم هاي استقلال و داماش در کمپ اختصاصي استقلال از ساعت 17:30 آغاز شد و با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد. گل استقلال را امين منوچهري در دقيقه 18 به ثمر رساند. در دقيقه 70 افشين چاووشي براي داماش گلزني کرد.
* براي تماشاي اين بازي نزديک 600 نفر در کمپ اختصاصي استقلال حضور پيدا کردند. از جمله افرادي که براي تماشاي اين بازي در کمپ حضور پيدا کرده بودند مي توان به علي اميري معاون ورزشي استقلال و مهدي فنوني زاده پيشکسوت آبي پوشان اشاره کرد.
* ميلاد ميداودي به طور جداگانه به هنگام بازي به تمرين پرداخت.
* امين منوچهري قبل از شروع بازي از سوي هواداران استقلال تشويق شد.
* سياوش اکبرپور بعد از 8 روز غيبت از امروز استارت تمرين خود را زد. او براي دقايقي با دکتر نوروزي در مورد وضعيت خود صحبت کرد.
* کيانوش رحمتي که رباط پاي خود را تحت عمل جراحي قرار داده براي تماشاي اين بازي در کمپ حضور پيدا کرده بود. اين بازيکن از سوي هواداران استقلال تشويق شد. آنها لقب «کيانوش با تعصب» به وي داده بودند.
* مسئولان کمپ عکس بازيکنان استقلال را به طور جداگانه در مکان هاي مختلف کمپ نصب کرده بودند.
* در کمپ استقلال به جاي نيمکت براي بازيکنان نيمکت نشين دو تيم صندلي گذاشته بودند.
* فابيو جانواريو غايب استقلال در اين مسابقه بود.

* براي تيم استقلال ليام ردي، حنيف عمران زاده، امير حسين صادقي، ميثم حسيني، محمد انصاري، فريدون زندي، ساموئل، توزي، امين منوچهري، آرش برهاني و ميثم بائو به ميدان رفتند. در نيمه دوم نيز ميلاد ميداودي، مهدي اسلامي، آرمن طهماسبي براي استقلال به ميدان رفتند.



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت18:50---22 شهريور 1391
واقعا به حال این فوتبال و مدیران عجول آن باید گریست!هیچ جای دنیا با یک مربی حتی پایین تر از سطح فنی کروش اینچنین برخورد نمی کنن!همچنین باید خطاب به مدیران فدراسیون فوتبال و شخص آقای کفاشیان بگوییم که با انتخاب امیر قلعه نویی؛هم این مربی موفق را دوباره خراب کرده است و هم اگر تیم ملی نتواند به موفقیت برسد،همانند زمان مربیگری ایویچ که وی را در آستانه جام جهانی برکنار کردند،به فوتبال ایران و مردم فوتبالدوست خیانت کرده است و هم پول بیت المال را بیهوده و بدون نتیجه گیری مطلوب هدر داده اند.امیدوارم امیر قلعه نویی در صورت صحت شایعه فعلی این پست را قبول نکند!چون امیر باید با اقتدار بیشتر و قدرا کامل به تیم ملی برگردد و اگر در این برهه به تیم ملی بپیوندد و خدای نکرده نتیجه نگیرد،در صورت بدست آوردن 10 جام قهرمانی در ایران،دیگه باید خواب سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را ببیند.همچنین با ترک کردن مجدد تیم استقلال در میان فصل خیلی از هواداران استقلال و قلعه نویی دیگر وی را نخواهند بخشید و برای بازگشت مجدد به استقلال کار دشواری خواهد داشت.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 6 / 1391برچسب:بازی تدارکاتی,تساوی,استقلال,داماش,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com